Olen totaalisen ihastunut näihin kaikkiin  Lidli kalusteisiin, niin oudot mittasuhteet kun niissä onkin. Joten myykääpä joku minulla viellä ainakin hakemani sinisen setin sänky, lasiovellinen kaappi ja senkki. Muitakin ostan/ otan vaihdossa jos löytyy. Tuossa seuraavassa postauksessa on vaihtoon joutilaita tavaroita ja sitä seuraavassa on kuva jossa näkyy millaisista kalusteista on kyse. Siellä näkyy myös nämä tuunaamani tuolit alkuperäisessä asussaan.

Olen tosi sininen ihminen mutta viime aikoina myös 1:1 kodissa kalusteet on muuttunut valkoisiksi joten nukkekodissakin. Ja kun jostain syystä olen myös tykästynyt vaaleanpunaiseen ja ruusuihin niin tälläistä sain aikaiseksi. Maalina käytin Perinnemaalia josta tykkään sen lisäksi että kuivuu tosi nopiaan niin ei kiillä yhtään ja vaikka näihin tuoleihin sai monta kerosta vetää niin eivät olen "maalatun" näköiset. Ruusu koristeet on ihan tulosteita ja servettilakalla kiinitetty. Tiimarin pikku lipastosta irroitin kiinteän laatikon suurensin aukon ja tein jäätelötikusta ja spaattelin pätkästä avattavan laatikon. Vetimet viellä uupuu ne teen vaaleanpunaisista helmistä kunhan löydän helmirasiat. Ruusut pöydällä on Tiimarista, muistaakseni jostain tarra jutusta ja matto on kirpparilta löytynyt pieni pöytäliina.

2154936.jpg

Näitten tuolien selkänoja kaiverrukset viellä korostan vaaleanpunaisella kun joudan. Kangas on minipieni kukallista, harmi kun en saanut kuvia jossa näkyisi kunnolla. Hatturasia on ensimmäisiä väkerryksiäni vuoden takaa

2154935.jpg

Jossain vaiheessa Nukkekodintielle tulee vaaleanpunainen talo jonka sisustan tähän tyyliin kokonaan=o)